Sök

torsdag 4 februari 2010

Orange Hjärtebrosch

Virkat klart och skickat iväg denna broschen till min älskade mor. Jag förstod nästan att hon skulle vilja ha mönstret på hur man virkar ett hjärta så jag skrev ner det och skickade iväg det tillsammans med ett färdigt exemplar á la josie style. ;D

Tycker att den blev riktigt lyckad! Hon tycker ju inte om svart men jag hoppas hon kan överse den lilla färgmissen, för bandet jag hittat på Tyg Johan var ju så klockrent ämnat för just detta ändamålet!

Mönster på hjärtat hittar ni på stjernfalls.blogg.se



1 kommentar:

Kreationer

Amigurumi (79) Hundkläder (5) Jul -09 (5) Jul -10 (7) Kjol (2) Klänning (3) Mjuk inredning (5) Omsytt (2) Re-design (8) Stickat (25) Sytt (2) Utmärkelse (2) Virkat (30) Väst (3) Övrigt (2)

Bloggintresserade

Gör egna rosetter!

Gör egna rosetter!
Klicka på bilden för beskrivning