Sök

söndag 15 maj 2011

Modifierat Hug Me monster

Denna har legat klar en tid nu men har bara inte kommit mig för att lägga upp bilder. Alltför mycket att tänka på i livsomfattande förändringar och ökat ansvar på jobbet samt näststående flytt. När det fina vädret har visat sig har jag hellre valt att dyka ner i en bok än att ta med virkningen ut och fördjupa mig i pysslandets funderingar, vilket ofta visar sig omöjligt då andra tankar ofta smygit sig in och förstört.

Men här är den nu! Det nya Hug Me monstret! med modifierade ben/fötter och förlängda armar samt tillskott av ett par öron (som jag inte bestämt mig för om de ska få sitta kvar eller om de ryker) Mitt eget hjärta i mitten naturligtvis. Ursprungligen var ju detta Kiss Me monstret men tycker mer att han ser ut att vilja kramas.. Hur som helst är han ett kompliment till Love Me monstret och båda är ju kärleksmonster så vad spelar det för roll i det stora hela? Kärlek åt alla! ..oavsett hur man visar det.

Hoppas att jag finner inspirationen och glädjen för 'gurumis igen nu när jag får mer tid att lägga på mig själv och egna valfria aktiviteter.



1 kommentar:

Kreationer

Amigurumi (79) Hundkläder (5) Jul -09 (5) Jul -10 (7) Kjol (2) Klänning (3) Mjuk inredning (5) Omsytt (2) Re-design (8) Stickat (25) Sytt (2) Utmärkelse (2) Virkat (30) Väst (3) Övrigt (2)

Bloggintresserade

Gör egna rosetter!

Gör egna rosetter!
Klicka på bilden för beskrivning