Sök

onsdag 22 december 2010

josie's lilla röda ilska

..är nu klar! little red Chili ;D

Trots att hon kanske ser söt ut så har hon en ofantligt stort vrede inom sig. Hon tycker om att vara i kontroll, hatar när saker och ting går snett, planer som går i kras, att vänta och när människor sviker eller beter sig allmänt klumpigt.
Älskar hårdrock, organiserat kaos och pannkakor.

josie's lilla ilska är virkad av Tindra garn, 15cm hög, ögon och detalj från Panduro och rosett av vanligt sidenband.
Mönstret är eget som jag har funderat ihop och lagt tid på så därför kommer det att finnas tillgängligt för köp här hos mig för 50kr. Är ni intresserade av att investera i mitt mönster så antingen skriv en kommentar med era kontaktuppgifter eller skriv ett mail till mig så kontaktar jag er! ;D Beställningar av egen ilska går också bra.





1 kommentar:

  1. Heter den lilla ilska josie månntro? Tycker inte hon ser arg ut bara bestämd och det måste man ju vara. Önskar Dig en skön helg

    SvaraRadera

Kreationer

Amigurumi (79) Hundkläder (5) Jul -09 (5) Jul -10 (7) Kjol (2) Klänning (3) Mjuk inredning (5) Omsytt (2) Re-design (8) Stickat (25) Sytt (2) Utmärkelse (2) Virkat (30) Väst (3) Övrigt (2)

Bloggintresserade

Gör egna rosetter!

Gör egna rosetter!
Klicka på bilden för beskrivning