Sök

söndag 4 april 2010

Annicas examenlyckogubbe

Denna lilla krabaten ska till min Underbara vän Annica som duktigt tar examen från sin Ky-utbildning nu helgen 1maj. Hon kommer ut som en erfaren massör och exceptionellt bra personal trainer! Jag är otroligt stolt över henne!
Som en liten lyckobringare har jag virkat henne denna lilla gubbe.

- mönstret är från MiMejd men precis som på mina Maskotgubbar så gjorde jag större ben och tog deras ben som armar..
- han fick en liten studentmössa också och den hittade jag hos Pysselkiisen men jag modifierade mönstret lite så den passade huvudet på min gubbe.

Han är lite busig av sig! ;D
han kan ligga och posa..

sitta och njuta..

breakdance!

ligga och slappa..

och som färdig lyckomaskot klättra i träd ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kreationer

Amigurumi (79) Hundkläder (5) Jul -09 (5) Jul -10 (7) Kjol (2) Klänning (3) Mjuk inredning (5) Omsytt (2) Re-design (8) Stickat (25) Sytt (2) Utmärkelse (2) Virkat (30) Väst (3) Övrigt (2)

Bloggintresserade

Gör egna rosetter!

Gör egna rosetter!
Klicka på bilden för beskrivning