Sök

onsdag 27 januari 2010

"för den positiva energin som du visar"

Fick denna oväntade och överraskande utmärkelsen av Eva! ;D


Med awarden följer 4 uppgifter
1. länka till den som gav mig min utmärkelse
2. berätta 7 intressanta saker om mig själv
3. skicka utmärkelsen till 7 andra bloggare
4. lämna kommentar till dessa 7 att de fått utmärkelsen

7 saker om mig;
- jag är diplomerad som tvåspråkig
- jag kan inte busvissla
- jag äter inte råa bananer men gärna i en gratäng eller på pizza
- jag är enkel men komplex
- jag har fyra olika personligheter
- jag är en hård-stickare och virkare med attityd
- jag har gröna fingrar

Jag har valt att ge denna utmärkelsen vidare till;
- http://ankanstraning.blogspot.com (som använder sin kropp på ett kreativt sätt)

1 kommentar:

  1. Jag har inte hunnit tacka och ta emot. Tack så mycket för awarden :). Trevligt att hitta till din blogg!

    SvaraRadera

Kreationer

Amigurumi (79) Hundkläder (5) Jul -09 (5) Jul -10 (7) Kjol (2) Klänning (3) Mjuk inredning (5) Omsytt (2) Re-design (8) Stickat (25) Sytt (2) Utmärkelse (2) Virkat (30) Väst (3) Övrigt (2)

Bloggintresserade

Gör egna rosetter!

Gör egna rosetter!
Klicka på bilden för beskrivning